Do 23 ao 30 de agosto, semana internacional de solidariedade com as anarquistas encarceradas

Um ano mais baixo o lema de «Por um mundo sem estados nem prisons» convoca-se umha semana de solidariedade com as anarquistas presas. Deixamos a seguir o chamamento de este ano realizado por diversos coletivos:

O nosso planeta está a entrar numha nova década. Com o auge dos movimentos de direita e o lento declive da socialdemocracia, nos próximos anos dispomo-nos a umha intensa loita contra o estado e o capitalismo. E mentres, moitass anarquistas já estam encarceradas por participar nesta loita. Esquecidas polos liberais das ONGs de direitos humanos porque as suas açons forom «violentas».

A miúdo, as anarquistas recebem expressons de solidariedade da sua comunidade de origem. Após todo, quem pode apoiar-te melhor que a gente atrapada na mesma pobreza de exploraçom? Sem embargo, achamos que a responsabilidade de apoiar às pessoas que se enfrentam à repressom em diferentes partes do mundo deve recair nom só nos ombros da comunidade local, senom também no movimento anarquista internacional. Através das nossas açons, nom só podemos proporcionar fondos aos lugares onde se precisam, senom também manter o fogo nos peitos dos prisioneiros, ainda ardendo através do amor revolucionário e a açom direta!

Chamamos-te a realizar açons em solidariedade com as anarquistas encarceradas em todo mundo. A partir do 23 de agosto de 2020 —dia da execuçom de Sacco e Vanzetti- podes fazer absolutamente qualquer cousa, a única limitaçom é a tua imaginaçãom. Pom em prática todas as suas ideias. Mostremos a nossa energia e força coletiva numha loita revolucionária!

325, ABC Brighton, ABC Warsaw, ABC Dresden, ABC Belarus, NYC Anarchist Black Cross, Cempaka Collective, Anarchist Union of Afghanistan and Iran, anarchistnews.org

Leave a comment